האם באמת כדאי לעשות את הפרוצדורה של הגדלת הפין?

tsls.co.il  > Uncategorized >  האם באמת כדאי לעשות את הפרוצדורה של הגדלת הפין?
0 Comments

הגדלת הפין היא תופעה נפוצה למדי, יחסית, והתהודה שלה הולכת וגדלה. מעניין לדעת שבשונה מכל מוצר צריכה, הישג או יעד שנכבוש, נגיע אליו או נרכוש, מידת האושר שאנחנו מקבלים מניתוחים פלסטיים היא מתמשכת לאורך זמן רב מאד. נרחיב.

כדאי לדעת שרוב הגברים שמגיעים לבצע הליך של הגדלת הפין ניחנים בגודל ממוצע של איבר המין. בקירוב, גודלו של איבר מין ממוצע במצב רפוי נאמד ב- 9 ס"מ, לאורך ובהיקף, כלומר מבחינת עובי איבר המין. כמובן שבעת זקפה גודל הפין משתנה ואינדיבידואלי, ולכן הבדיקה נעשית במצב רפוי.

ראשית כדאי לדעת שיש מגוון של פתרונות עבור הגדלת איבר המין ולא בהכרח בניתוח, יחד עם זאת, העובדה שמרבית המטופלים הינם גברים בעלי איבר בגודל ממוצע מציעה שאולי הסיבה היא לא באמת פיזיולוגית, תפקודית, או אפילו נורמטיבית, הלו רוב האנשים שניגשים לפרוצדורה, מתאפיינים, כאמור, בגודל איבר מין ממוצע.

יכול מאד להיות שטיפול פסיכולוגי יהווה תחליף מלא, שלם וחיוני ויתברר שבפועל הניתוח לא היה נחוץ ודווקא העבודה הפנימית על ערך עצמי, נוכחות וריפוי טראומות העבר יהווה תהווה את הפתרון האולטימטיבי, המשחרר והמשחר לחופש הנכסף.

יחד עם זאת וכאמור, לביצוע ניתוחים פלסטיים יש אפקט מתמשך על האושר שלנו. אפקט שנובע כתוצאה מפרוצדורה חד פעמית שמעלה את רף האושר שלנו למשך זמן רב מאד, בלי שנסתגל, כמו שאנחנו מסתגלים לכל דבר אחר.

איך עובד ההליך של הגדלת איבר המין

הגדלת פין ניתן לעשות הן באמצעות הגדלת הרוחב והן באמצעות הגדלת העובי, כאשר ההליך נעשה באמצעות החדרה של רקמות שומן אל תוך איבר המין באופן ישיר. כל ההליך אורך כשעה וחצי, כאשר לטובת ההליך חייבת להיות רקמת שומן בגופו של המושתל.

מאחר והמבנה הפיזיולוגי של הגבר מאופיין ברקמת שומן מועטה, גברים רזים מדי לא יוכלו לעבור את ההליך ויתבקשו לעלות במשקל עד אשר הוא יתאפשר. זמן ההחלמה מההליך כחודש וארבעה חודשים עד שהרקמה נקלטת במלואה באיבר.

דילוג לתוכן