החלפת ברך בגישה קינמטית- רקע על שיטת הניתוח

tsls.co.il  > Uncategorized >  החלפת ברך בגישה קינמטית- רקע על שיטת הניתוח
0 Comments

החלפת מפרקים היא חלק מרכזי בכירורגיה האורתופדית ובהיותה פרקטיקה נדרשת כל כך היא גם נחקרת רבות ומתפתחת בקצב מרשים ביותר. הטכנולוגיות והגישות החדשות מאפשרות להגיע לשעורי הצלחה מאד גבוהים בניתוחים אורתופדיים ובניתוחי החלף מפרקים באופן כללי, תוך הפחתה משמעותית בכאבים באופן כללי ובפרט במהלך התנועה, לצד הגדלה משמעותית של טווח התנועה ושל היציבות המושגת באמצעות המפרק הספציפי.

בעבר הגישה הקלינית הייתה אחידה והתאמת הניתוח, שכשלעצמו מהווה מוצא אחרון, הייתה אחידה גם היא, לכלל המטופלים וללא קשר למצבם הפרטי, לנטיות האישיות, לסגנון החיים, לצרכים המשתנים של החיים ולצרכים הפרטיים של המטופל. הגישה הייתה צרה ומוגבלת ואפשרה טווח תנועה מוגבל שלווה לא מעט בכאבים שנותרו ולעיתים אף צליעה מסוימת.

החלפת ברך בגישה קינמטית היא גישה חדשנית שלקוחת בחשבון טווח רחב הרבה יותר של פרמטרים אישיים שרלוונטיים למטופל עצמו ומתוקף כך מסוגלת להעניק פתרון הרבה יותר רחב ומותאם למטופל ולאורחות חייו. החלפת ברך בגישה קינמטית היא למעשה גישת הקצה החדשנית ביותר שמהווה חלק מתמורות הרפואה שהולכת והופכת אישית יותר.

חידושים בעולם הרפואה- מידע נוסף על החלפת ברך בגישה קינמטית

עולם הרפואה עובר בימים אלו תמורות מהותיות וזוהי לא רק הטכנולוגיה שמשנה את פני הרפואה באופן שאין שני לו, אלא זה השימוש שנעשה בטכנולוגיה והאופן שהוא מיושם ומפיק תוצאות. עולם הרפואה מבין כיום שהרפואה צריכה להיות מותאמת אישית. שאף על פי שכולנו דומים להפליא, אנחנו בכל זאת שונים, מיוחדים, וכל אחד הוא מערכת אינדיבידואלית עם סוג דם ספציפי, אורח חיים ספציפי, נטיות ספציפיות וצרכים ספציפיים. עולם הרפואה מבין כיום שככל שהפתרון הקליני יהיה מותאם יותר למכלול הפרטי של האדם הספציפי שמטפלים בו.

החלפת ברך בגישה קינמטית מתייחסת לאספקט של תנועה, כשמה כן היא ומעניקה פתרון במכלול רחב יותר של טווח תנועה ואפשרויות שעומדות בפני המטופל לאחר תהליך החלמה ושיקום שהופך גם הוא קצר באופן משמעותי בגישת טיפול זו. מידע נוסף אודות הגישה ואבחון לניתוח ניתן לקבל באתר קליניקת הרופא המטפל.

דילוג לתוכן