מה כולל בתוכו ביטוח נסיעות לחו"ל?

tsls.co.il  > Uncategorized >  מה כולל בתוכו ביטוח נסיעות לחו"ל?
0 Comments

כאשר עושים ביטוח נסיעות לחו"ל, חובה עליכם להבין מה הוא מכסה. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם מקווים למשהו אחד, ובפועל מקבלים משהו אחר. החדשות הטובות הן שביטוח נסיעות יכול לתת לכם הרבה יותר מאשר מה שנדמה לכם. בסופו של יום הוא אמור לאפשר לכם לטייל בראש שקט בחו"ל, וזה לא משנה לאיזה יעד אתם טסים. עוד לפני שתעסקו בנושא של ביטוח פספורטכארד מחירים, תרצו לדעת מה תקבלו. אחרי שתבינו מה הביטוח כולל בתוכו, תוכלו גם להבין מדוע המחיר לעיתים יהיה קצת גבוה.

הוצאות רפואיות בחו"ל 

יצא לכם לעבור הליך רפואי בחו"ל? אם התשובה חיובית, אתם בוודאי מבינים עד כמה ההוצאות יכולות להיות כבוד. ההוצאות הכספיות של הליך רפואי בחו"ל יכולות להיות גבוהות מאוד. אפילו אם מדובר על הליך יחסית פשוט, ההוצאות עשויות להגיע לאלפי שקלים. ביטוח נסיעות לחו"ל קודם כל נועד על מנת לכסות את ההוצאות האלה. כך תוכלו לדעת כי כל הוצאה רפואית במהלך הטיול בחו"ל תהיה כזאת שתוכלו להחזיר אליכם.

ביטוח כבודה במקרה של אובדן

ביטוח פספורט קארד ועוד ביטוחי נסיעות אחרים לא מציעים רק כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לקרוא את המאמר הבא, כך תוכלו להבין מה תקבלו. ביטוח נסיעות לחו"ל יכול גם לבטח את הכבודה איתה אתם טסים לחו"ל. כלומר במקרה שבו הכבודה לא תגיע ליעדה יהיה לכם אל מי לפנות. תוכלו לקבל סיוע מקיף עד אשר ימצאו את הכבודה שלכם ואת כל תכולתה. אין סיבה שתתחילו את החופשה שלכם בחו"ל ברגל שמאל.

ביטוח מוצרים יקרי ערך

יצא לכם לטוס לחו"ל עם מוצרים שונים יקרי ערך? עליכם לדעת כי תוכלו לחזור איתם לארץ. אך לצערנו המעברים השונים במהלך הטיול בחו"ל עלולים להביא לאובדן של ציוד יקר. בין אם מדובר על פלאפון, מצלמה, טאבלט או כל מוצר אחר שיש ברשותכם. ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לאפשר לכם בין היתר גם לכסות ציוד יקר ערך. כל מיני פריטים שונים שלא תרצו לאבד אותם במהלך החופש הקרובה שלכם. לפחות אם תאבדו מוצר כזה או אחר תדעו כי יש ביטוח שמכסה אתכם.

קיצור או ביטול של חופשה

במציאות של היום כולנו עלולים להתמודד עם ביטולים או קיצורים שונים בחופשה. האידיאל כמובן יהיה לצאת לחופשה, וגם להשלים אותה בדיוק כמו שתכננתם. אך החיים הרבה יותר חזקים מכל דבר אחר שאותו אנו נוכל לתכנן לעצמנו. מה קורה כאשר תרצו לקצר או לבטל את החופשה? ברוב המקרים יהיה עליכם לשלם לא מעט מההוצאות השונות שעליהן התחייבתם. ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לכסות אתכם גם במקרה שבו תצטרכו לבטל או לקצר את החופשה. הכי חשוב שתהיה לכם סיבה הגיונית, ומכאן הביטוח מספק לכם את ההגנה.

צילום:pixabay

דילוג לתוכן