מרפאה פסיכיאטרית- האם ניתן לטפל גם באופן פרטי?

tsls.co.il  > Uncategorized >  מרפאה פסיכיאטרית- האם ניתן לטפל גם באופן פרטי?
0 Comments

אחת מהבעיות המרכזיות של עולם רפואת הנפש מתאפיינת ברמות גבוהות מאד של תחושת בושה ובעיקר אשמה שאופפות את המצב ואת הטיפול בו. מרפאה פסיכיאטרית פרטית מסוגלת לספק את מידת הכבוד, הדיסקרטיות והביטחון הנחוצים על מנת לאפשר טיפול מוצלח.

העננה שאופפת את עולם הפסיכיאטריה עודנת קיימת ובעוד שהמודעות בהחלט הולכת וגדלה, עדיין אנשים רבים נמנעים מלקבל טיפול בגלל הדעות הקדומות שיש על התחום. יחד עם זאת כדאי וחשוב לדעת שהתמודדות נפשית היא חלק נורמלי משגרת החיים ואינה מבחינה בין אנשים, אלא במצבי חיים. במקרים רבים קיים טיפול זמין ויעיל שיכול להחזיר את איכות החיים על סדרם.

אבחון וטיפול אצל פסיכיאטרית מומחית

בעוד שקיים שפע של פתרונות אלטרנטיביים, התמודדויות של הנפש חשוב מאד לנטר ברמה הקלינית על מנת לקבל מפה רשמית של פני המצב לצד ובעיקר למען דרכי הטיפול המקובלות שישנן. פסיכיאטרית מומחית מסוגלת לספק מענה רחב שנעשה בצורה מבוקרת, מפוקחת ומנוהלת, מה שלא ניתן לומר על עולם הטיפול האלטרנטיבי וזה עומד בעוכריו.

הטיפול הפסיכיאטרי לרוב הוא טיפול קצר, ובכל מקרה זה כמובן תלוי במצב המדובר. לעיתים יש צורך בפגישות תקופתיות ובכל מקרה תמיד מומלץ לשלב את הטיפול הפסיכיאטרי בליווי של טיפל פסיכולוגי פרטני או קבוצתי. פסיכיאטרית מומחית תהיה מסוגלת לאבחן את המצב באופן מקצועי ולהמליץ על אפיקי טיפול שונים לרבות מתן מרשם לטיפול תרופתי.

הטיפול התרופתי הפסיכיאטרי מיועד למטרות שונות אותן מאבחנת פסיכיאטרית מומחית, בהתאם למצבו שלו המטופל וכן גם בהתאם לסגנון חייו ונטיותיו הפרטיות. היכולת לקבל את כל המידע המדויק היא קריטית עבור האבחון שכן זה הבסיס עליו אפשר לבצע את ההתאמה הטובה ביותר הן מבחינת הטיפול הפסיכולוגי ומהפרספקטיבה הפסיכיאטרית, את הטיפול התרופתי. מטבע הדברים, ככל שהטיפול התרופתי יהיה מתאים יותר כך התוצאה תהיה טובה יותר, וגם מהירה יותר.

להימנע מאבחון עצמי ולהגיע אל מרפאה פסיכיאטרית במידת הצורך

במידה וקיים סבל, התנהגות שחורגת מהנורמה, מצוקה או כל סיבה מטרידה חשוב מאד לקבל עזרה, להגיע לגורם מקצועי לאבחון ולהתחיל טיפול בבקרה ופיקוח מלא על מנת להגיע לבריאות אופטימלית ואיכות חיים מקסימלית.

דילוג לתוכן