מתכונים דיאטטים – איפה מוצאים?

tsls.co.il  > Uncategorized >  מתכונים דיאטטים – איפה מוצאים?
0 Comments

חברת מרזי מורית הוקמה בשנת 1978. החברה פועלת בהצלחה במשך 38 שנה בתחום הבריאות וההרזיה. תכנית ההרזיה החדשה והמהירה מבית מרזי מורית מאפשרת לך לרדת עד 10 ק"ג בחודש – בדרך הבריאה, הקלה והבטוחה ביותר. מתכונים דיאטטים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו ושלכם בדרך למשקל התקני והבריא ביותר בעבורכם. מתכונים דיאטטים ותזונה מאוזנת הם המפתח לאורח חיים בריא.

הבלוג שלנו לאורח חיים בריא משלב מתכונים דיאטטים

שיטת מרזי מורית היא היחידה שזכתה במשך 17 שנה ברציפות בתואר: "שיטת ההרזיה הטובה ביותר בישראל", וזאת גם  מתכונים דיאטטים שיגרמו לכם להפסיק לחשוב שאתם בדיאטה.

מטעמים אמיתיים שיתנו לכם להרגיש שובע אמיתי, שיביאו אתכם להיות גם חלק מאלפי סיפורי הצלחה שיצאו מבית מרזי מורית.

מתכונים דיאטטים בעלי ערך קלורי מופחת

ערך אנרגיה או ערך קלורי פירושו כמות האנרגיה שגוף האדם מסוגל לקבל בהטמעה מלאה. לכן, עלייה במשקל מתרחשת כאשר מספר הקלוריות הנאכלות עולה על הוצאותיהן.

על מנת שהמאבק במשקל עודף יהיה יעיל ככל האפשר, עליכם לדעת על תכולת הקלוריות שלהם. נוכחות של קלוריות עצמן אינה יכולה לספק הגדרה של ערך תזונתי.

האינדיקטור העיקרי כאן הוא תכולת הפחמימות, השומנים והחלבון. זה ערך תזונתי. הכי פחות מכל קלוריות מצויים בירקות ובפירות. אבל באגוזים, ממתקים, מאפים, מרגרינה ובשר – הם הכי הרבה.

צריכה מוגזמת של מזון שומני משפיעה לרעה על נפח גופכם. זאת בשל הייצור הגבוה של קלוריות. ואם תחליט לרדת במשקל, עליך להשתמש במזונות דלי קלוריות בתזונה. אלה כוללים ירקות. אין בכלל שומן, אבל יש סיבים. הוא מסוגל לנקות את גוף האדם מרעלים שונים, מנרמל את חילוף החומרים ומאט את ספיגת הפחמימות. כמו כן, סיבים מורידים את רמות הכולסטרול.

הארוחות חייבות להיות בריאות ומאוזנות

 כל אחד מאיתנו צריך ללמוד לשלב מזון בצורה כזו שהתזונה היומית כוללת חלבונים, פחמימות ואפילו שומנים. יחד עם זאת, תכולת הקלוריות של אוכל הנאכלת ביום לא צריכה לרדת מתחת ל -1000 קלוריות. לשם כך, עליך לשים לב כמה קלוריות מכילות 100 גרם של מוצר מסוים.

 מזון דיאטטי הוא מזון דל קלוריות שיכול לענות על כל הצרכים התזונתיים של גוף האדם

דילוג לתוכן