נדלן במזרח תל אביב

tsls.co.il  > Uncategorized >  נדלן במזרח תל אביב
0 Comments

עם היחסים המתוקשרים בין ישראל לארצות הברית והצמיחה הכלכלית של סין, תל אביב מצאה שוק מקומי משגשג לגביעים. סין חתמה על חוזה עם ישראל לרכישת 1.5 מיליון מ"ר של נדל"ן בפרברים המזרחיים של העיר.

העסקה הוכרזה השבוע על ידי שגרירות ארה"ב בישראל

מכירה שנועדה לבסס קשרים בין ארצות הברית לסין, הכלכלה השנייה בגודלה בעולם אחרי ארצות הברית. העסקה, שהוכרזה שבוע קודם לכן, נועדה לבסס את מעמדה של ישראל כשחקנית מרכזית בשוק הנדל"ן העולמי במזרח תל אביב.

למהלך יש השלכות אזוריות רבות

לא מעט על שוק הנדל"ן העולה במזרח תל אביב. קזמנסקי ובן-שחר מראים כי התשואה השנתית על שכר הדירה של בעל הבית הינה 3%, לעומת 2.5% בשנת 2015 ו -1.2% בשנה שקדמה לה. דו"ח שנערך לאחרונה על ידי מכון הנדל"ן בישראל (RIEI) מצא כי הצפון הישן של תל אביב נותר החלק היקר ביותר של העיר, והמחירים יורדים גם במזרח וגם בדרום.

אמנם עדיין ניתן למצוא דיור בר השגה באזורים מרוחקים

אך לרוב קונים בתקציב הדוק מתקשים לרכוש דיור הגון, ולעתים קרובות השכרה היא אפשרות קשה עוד יותר. ההיצע הדל של בתים להשכרה פירושו שהם נצרכים בדרך כלל על ידי אלפי שנים, שמשלמים סכומים מופקעים. במרכז תל אביב, למשל, דמי השכירות נחשבים טובים מאוד, עם תשואות של סביב 3-4%, אך דמי השכירות במזרח נמוכים מאוד, מה שתומך בדעה כי נכסים אלה במחיר מופקע מדי.

דירות מ 'בדרך כלל עולות בסביבות 7,800 דולר ארה"ב למ"ר

דירות M, אך עיתונאי AFP שביקר לאחרונה באחת השכונות הטרנדיות ביותר בתל אביב, העיר העתיקה, מצא כי המחיר הממוצע לדירת שלושה חדרי שינה באזור עומד על כ -1,500 דולר למ"ר כולל מיסים. לפני ארבע שנים מצאתי אותו במחיר של 120 $ / מ"ר; כאן זה עדיין יחסית זול בהשוואה לשכונות אחרות. בעוד שאנשים ימשיכו לשלם עלויות עולות, החזקת נכסים באזור זה למשך מספר שנים עשויה להחזיר גבוהים, במיוחד אם המחיר ימשיך לעלות, כפי שהיה במקרה של אנשים המתגוררים באחד מהם או בשניהם ". שכונות חמות "בתל אביב.

למידע נוסף אודות משרדנו בתל אביב, אנא צרו קשר עם אנשי הקשר שלנו או צרו איתנו קשר דרך דף הפייסבוק, הטוויטר או אתר האינטרנט שלנו.

אם ברצונך לרכוש נכס במזרח תל אביב או כל סוג של עסק בישראל

אנא התקשר אלינו. יש לנו מגוון רחב של הזדמנויות לעשות עסקים בישראל ובסביבתה, ויש לנו את היכולת לסייע ללקוחותינו בעניינים משפטיים הקשורים להזדמנויות בישראל. באתר שלנו תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים והוא לא נמצא בשום רשימה אחרת. אם לא תמצא אותו ברשימות אחרות, אנו נציג אותו אך ורק כדי שלא תצטרך לחפש אותו.

על פי אחוזת גלובל

רוכשי המפרץ מסייעים בהעלאת מחירי הדירות בעיר העתיקה ובמזרח ירושלים בירושלים ליותר מ -10 מיליון דולר. לפי וילה גלובל, רוכשי המפרץ מסייעים בהעלאת מחירי הדירות במזרח התיכון ובמערב ירושלים הרבה מעל רף של 10 מיליון דולר, ובמקרים מסוימים הרבה מעל 20 מיליון דולר. המחיר הממוצע של סטודיו בתל אביב הוא 5,766 שקל לחודש, על פי אחוזת גלובל, עבור דירת שני חדרים בעיר העתיקה בירושלים ובמזרח ירושלים. אתר הנדל"ן המוביל במזרח התיכון וצפון אפריקה אומר כי מחירי הסטודיו הממוצעים בתל אביב הם כעת יותר מ -10,000 דולר, לעומת 4,500 דולר לחודש בשנת 2014 ויותר מ -3,200 דולר בשנת 2013.

ברחבי הארץ

מחירי הדירות עלו ב 0.53 זעום % מרבעון 3 2011 לרבעון הראשון של 2012, אך צנח שוב ברבעון השני של 2013, על פי חברת המחקר גוש עציון. בתל אביב צנחו מכירות המגורים ל -5,387 יחידות במחצית הראשונה של 2020, לעומת 6,843 יחידות באותה תקופה בשנת 2013. מחירי הבתים בירושלים ובמזרח ירושלים צנחו מאוד בשנתיים האחרונות וירדו ביותר מ -40%. בשתי הערים. יותר מ -1,000 יחידות דיור חדשות, בעיקר דירות שני חדרים, נמצאות בימים אלה בשלבי בנייה שונים בתל אביב.

דילוג לתוכן