ניתוחי חזה – מה צריך לדעת?

tsls.co.il  > Uncategorized >  ניתוחי חזה – מה צריך לדעת?
0 Comments

ניתוחי חזה הם תופעה מאד נפוצה עוד מגיל צעיר בימינו, ויחד עם זאת מדובר בפרוצדורה עדינה ורגישה במיוחד שדורשת מיומנות ומקצועיות גבוהה ביותר. תוצאה טובה של הגדלת חזה לוקחת בחשבון פרמטרים רבים ולהצליח לשלב בין כולם ברמה המדויקת ביותר כדי להגיע לתוצאה האסתטית האופטימלית. 

בתוך מכלול הפרמטרים שנלקחים בחשבון אפשר למצוא את סגנון החיים של המנותחת, אם היא אחרי או לפני לידות, גודל השד, השאיפות הפרטיות שלה, צורת השד, חומר השתל, סוג השתל ועוד.

ניתוחי הגדלת חזה נעשים על פי שתי שיטות מרכזיות, כאשר האחת היא השתלה של שתל חיצוני עשוי מסיליקון או חומר אחר, והשיטה השנייה היא השתלת שומן מגופה של המטופלת. 

הגדלת חזה באמצעות השתלת שומן

אחת הדרכים המומלצות והחיוביות יותר להגדיל את החזה עושה שימוש בשומן הגוף הטבעי. מטבע הדברים, על מנת לעבור את ההשתלה נדרשת רקמת שומן רבה מספיק בגוף על מנת להגיע לגודל הרצוי, יחד עם זאת ניתן להשלים לגודל המבוקש באמצעות תוספת של שתל שמצטרף אל השתלת השומן.

היתרון הבולט של ניתוחי חזה שנעשים באמצעות הזרקת שומן מגופה של המטופלת הוא שאין מדובר למעשה בגוף זר. בעוד שבכל סוגי ההשתלות, חלק ארי מתהליך השיקום, ההחלמה וההסתגלות מיועד להסתגלות המערכת הכללית לגוף הזר שבתוכו. תהליכי זיהוי והפעלה של מערכת החיסון צריכים לעבור שלבים של הטמעה והיקלטות כדי לסיים עם התהליכים הדלקתיים שבגוף.

השתלת שומן לתוך החזה מאפשרת גם לטפל בשני אזורים במקביל שגם זה יתרון כשלעצמו עבור מי שמעוניינת בכך.

המטרה האולטימטיבית של עולם הרפואה וגם של הציבור כולו הוא שכולנו כציבור וכל אחד מאתנו כפרט נלמד לאהוב את עצמנו, כפי שאנחנו וזאת בהחלט מטרה מבורכת ומיוחלת. יחד עם זאת, כאשר על כף המאזניים מוטל האושר המיידי והמתמשך שלנו השיקול צריך להיות תועלתני ובעד העצמי. אם בחרת בלב שלם ובדעה צלולה בעולם של ניתוחי חזה ואת מעוניינת לבצע הגדלת חזה, או הקטנת חזה, חשוב שתבחרי את הרופא הטוב ביותר לכך. את הרופא המקצועי והמיומן ובעיקר את אותו אחד שתהיה לך אתו התאמה.

דילוג לתוכן