פריון וכל האפשרויות שעומדות לרשותנו היום

tsls.co.il  > Uncategorized >  פריון וכל האפשרויות שעומדות לרשותנו היום
0 Comments

אנחנו נמצאים בעידן מדהים שבו הטכנולוגיה מאפשרת לפרוץ גבולות במהירות וביעילות שהיא מדהימה, לא פחות. אחד התחומים שבהם הטכנולוגיה אפשרה לפרוץ גבולות ושינתה את המציאות כפי שאנחנו מכירים אותה היום זה תחום הפריון. המהפכה שהתרחשה בזכות ההפרייה החוץ גופית שינתה את פני העולם כי שהכרנו אותו עד היום. לא רק במונחים של מדע ורפואה, אלא בעיקר במונחים של אוכלוסייה, שלא לדבר על החיים הפרטיים של האנשים.

עולם הפריון מציעה קשת רחבה של פתרונות שמאפשרים להרות ולהביא חיים לעולם, בין אם באמצעות הפרייה חוץ גופית תוך שימוש בביצית והזרע של בני זוג עד להשרשה, בין אם ברחמה של האם, ובין אם באמצעות הליך פונדקאות. כמובן שבתוך תהליך הפריון, בין אם בהליכי פונדקאות ובין אם לא קיימות אפשרויות של תרומות זרע וכן גם תרומות של ביצית, כך שכל השטח מכוסה בעצם.

מידע נוסף על תהליכי פריון

בעוד שהטכנולוגיה מאפשרת לנו לקבל פתרונות מדהימים, הדרך לא תמיד חלקה. בפועל, מדובר בתהליכים מאד אינטנסיביים, הורמונליים, דרמטיים ורגשיים ובעוד שברמה הפרקטית, הרפואה יודעת לייצר מסלול שבסופו ניתן לקבל פרי בהסתברות גבוהה מאד, ההיבט הנפשי זקוק לתמיכה, לא פחות.

הליכי פריון הם הליכים מאד רגשיים הן בגלל שלרוב הם מלווים בטיפולים הורמונליים שמשנים את כל יכולת ההתמודדות ואת הגוף הפיזי עצמו. מעבר לשינויים ההורמונליים תהליכי פריון בהגדרה הם סוג של רכבת הרים. רכבת הרים שמאופיינת בציפייה בלתי נמנעת, מעבר של תהליכים שונים שלא תמיד נעימים בהכרח ולעיתים אכזבה. במקרים רבים יש לעשות כמה סבבים של טיפולים עד לכדי קבלה של השרשה, בין אם במסגרת פונדקאות ובין אם לא.

תמיכה נפשית בתהליכי פריוןלתמיכה הנפשית בתהליכי פריון יש משקל גדול מאד באיכות החיים במהלכם וגם לאחר מכן. בסופו של דבר, ככל הנראה תזכו להחזיק ילד בידיים, אבל במקום לעבור את התהליך במריטת עצבים, תוכלו לעבור אותו בשפיות, באיכות חיים גבוהה ובאופן קשוב ומכיל לכל הרגשות העוצמתיים שתהליך מסוג כזה מציף. מידע נוסף אפשר למצוא ברשת בנושא. בהצלחה

דילוג לתוכן