תיקון ראיית לייזר להסרת משקפיים בלייזר

tsls.co.il  > Uncategorized >  תיקון ראיית לייזר להסרת משקפיים בלייזר
0 Comments
צילום:freepik

LASIK להסרת משקפיים בלייזר

 LASIK לייזר קרטומילאוזיס באתרו הוא ניתוח לייזר בעיניים הנפוץ ביותר לטיפול בקוצר ראייה  ( קוצר ראייה), היפרופיה (רוחק ראייה) ואסטיגמציה . כמו בסוגים אחרים של ניתוח השבירה בלייזר, במהלך הליך LASIK, צורת המשטח הקדמי (קרניתעיניים, ומאפשרות לאור הנכנס לעין להתמקד ברשתית העין ללא משקפיים או עדשות מגע. ככלל, הליך LASIK אינו גורם לכאב. זה לוקח רק 15 דקות עד ששתי העיניים להחלים. הראייה משתפרת באופן מיידי ולעיתים קרובות מתייצבת תוך 24 שעות. 

נוהל תיקון ראיית לייזר להסרת משקפיים בלייזר לאסיק 

הליך LASIK מורכב משלושה שלבים עיקריים: באמצעות מכשיר כירורגי מכני הנקרא מיקרו-קרטום או לייזר פמטוסאון נוצר דש עגול דק בקרנית. לאחר מכן המנתח מעיף את הדש לאחור כדי לקבל גישה לחומר הקרנית הראשי (סטרומה).). 

לייזר אקסימר

בעזרת לייזר אקסימר משתנה צורת סטרומת הקרנית. לייזר מיוחד זה משתמש בקרן אור אולטרה סגול קר בכדי להסיר ("להעלים") רקמות מיקרוסקופיות מהקרנית כדי לעצב מחדש ולמקד יותר את האור ברשתית כדי לשפר את הראייה. דש הקרנית ממוקם במקום בו הוא נצמד בצורה חלקה לסטרומה של הקרנית. למה לצפות

במהלך הליך לאסיק 

מיד לפני ניתוח LASIK,  מוחלות טיפות עיניים קהות על העיניים כדי למנוע אי נוחות במהלך ההליך. בנוסף, רופא העיניים יכול לתת לך כמה תרופות שיעזרו לך להירגע. העין שלך תוצב מתחת ללייזר ועפעפיך יוחזקו באמצעות מכשיר שנקרא נסיגת עפעפיים. טבעת ואקום מותקנת בקדמת העין למניעת תנועת עיניים או אובדן מגע, אשר יכול להשפיע על איכות דש הקרנית. לאחר יצירת דש הקרנית, המנתח ישתמש במחשב כדי להתאים את לייזר האקסימר לפי המרשם הספציפי שלך. 

תתבקש להביט באור הכיוון לזמן קצר בזמן שהרופא מתבונן במיקרוסקופ בזמן שהלייזר שולח פעימות אור לקרנית. אור הלייזר פועם ללא כאבים בכדי לעצב מחדש את הקרנית, אך ייתכן שתרגיש לחץ מסוים בעין. 

תוכלו גם לשמוע צלילי לחיצה רציפים במהלך הפעלת לייזר. 

הטיפול בלייזר עצמו אורך דקה בלבד. 

iClinic היא החברה המובילה בתחום.

דילוג לתוכן